Långledig

Underbart med långledigt. Men lite skönt när maken åkte till jobbet och nyss har jag skickat de stora barnen till skolan. Bara babyn och jag kvar i våra sovtröjor. Babyn är förkyld och har hostat halva natten, ska kolla temp för han känns lite varm. Annars ska vi promenera till Linnea snart. Nu har vi bestämt att försöka bo kvar, vi tycker ju om vårt radhus fast det är lite trångt. Det är ju mycket värt att det finns vuxna som känner igen mina barn och vet vad de heter. Men vi ska glasa in altanen så får vi kanske ett rum till under ett halvår och mer förvaringsutrymme under vinterhalvåret. Men vi får väl se vad som kommer ut på hemnet idag :-).

Nu börjar jag känna av en klump i magen. En klump av jobbångest. På måndag är det dags. En hel vecka ska jag jobba. Heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0