Bakåtsträvare

Äh, tyck inte synd om oss. Jag behöver bara få ut min frustration ibland, sen går det bra igen. Igår kokade jag läskig gröt på maizena och vatten och Althérapulver. Det såg ut som riktigt äckliga upphostningar men Sigge åt med god aptit och fick inte en kvissla ens. Så. Päron var boven och är härmed bannlyst.

Kommer någon ihåg när V lärde sig krypa och han bara kom bakåt? Under några veckor fick vi rädda honom från under soffan, under öppna spisen och ur tidningskorgen. Här har vi en till...



Men den här kryper inte, han ålar/knuffar sig bakåt och sidleds. Tror han är tidigast med det av mina, han blir ett halvår på söndag. Livsfarligt ju. Häromdagen skulle jag på toaletten lite snabbt och la pojken på rygg på filten. Två minuter senare hittar jag honom i hallen, ska precis till att ta en tugga av sladden till plattången. Däremot är han rätt ointresserad av att sitta. Han kan, en kort stund, men sen tror han att han kan resa sig och då ramlar han. Han är inte så intresserad av att vara stilla faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Linus

Klart jag minns V när han fastnade under öppna spisen :) Han var så söt hihihi

2011-03-18 @ 17:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0