Ett helt halvår

Ett helt halvår precis har han funnits hos oss nu vår prins. Och jag är så glad att vi bestämde oss för att ha ett till barn. Jag skulle gärna ha ännu fler men J säger stopp och då är det väl så. Så då njuter jag varje minut av bebistiden med Sigge och hoppas att inte tiden går så fort.

Händelserik helg, orkar inte dra allt men har haft fullt upp från morgon till kväll. Natt också, Sigge tyckte plötsligt att det vore trevligt att äta mitt i natten igår. Men vi fattade inte att det var det han ville, han har inte gjort det på flera veckor, så det var lite serenad innan han äntligen somnade om.

Snart fyller dottern 9 år och jag har ingen aning om vad hon ska få. Hon har valt att ha en filmkväll med tacos och chips för tjejerna i klassen istället för kalas, underbart. Hon önskar sig mer chu chu pets men efter att ha hört de där marsvinen från helvetet tjattra klockan halv sju i morse är jag inte sugen på att utöka samlingen. Hade tänkt att hon skulle få en cykel, en ny. Hon har alltid haft ärvda cyklar. Men hon var inte intresserad utan är så nöjd med det senaste arvegodset så då är det ju ingen mening.

Och nu ska ni höra. Jag har nästan lyckats sluta amma! Imorse ammade jag men sen har han ätit ersättning, lunch och gröt och fick redd ersättning innan han somnade. Så förhoppningsvis är det sista dagen imorgon och sen kan jag äta pizza med ost! Men man ska inte ropa hej. Men kanske, kanske...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller tummarna pizza, pizza

2011-03-21 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0