...nej det är ingen vanlig dag...

Födelsedagshelg. Fullt ös. Väldigt trött nu. Vissa nätter kan jag sova OK men de flesta nätter vaknar jag mer än jag sover och helgen har varit så. Min äldsta son blev 11 år igår och jag blev 35 idag. 35?! Nej jag måste ha räknat fel. Vänta nu... jo. 35.

Vi köpte en studsmatta till V. Den tar upp hela vår lilla baksida och nu blev vi väldigt populära i området. Ungar överallt. Men det är rätt trevligt faktiskt. Jag fick en nyttig och hälsosam middag av min make, pizza med bea och blåbärstårta till efterrätt. Mycket gott. Blev bjuden på frukost av min kära vän Linnea också. Och lunch hann jag inte med så idag har jag inte gjort ett handtag i köket och det är LYXIGT! Och goda nyheter idag också, äntligen får Lisa komma hem från sjukhuset. Bra dag faktiskt.

Siggling har blivit mammig för första gången. Han står och håller i mina ben och ynkar sig tills jag lyfter upp honom. Men det gör inget för mamman är väldigt Siggig just nu.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag får köpa dig en present en annan dag. Kram.

2011-05-30 @ 20:23:10
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag kommer en annan dag...Glad att vara hemma iallafall....

2011-05-30 @ 20:56:29
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0