Väntar på posten

Följde era råd och lät V beställa en telefon i söndags. Gissa vem som inte kan sova på nätterna och bara väntar på posten? Men förhoppningsvis kommer den före fredag och då har vi nog världens lyckligaste kille här.

Årligt besök på allergi för dottern igår. Trodde i min enfald att vi skulle få lite creds i år för eksemen är så pass fina men nej då. Fula eksem, måste anända stark kortison (Flutivate) i två veckor minst. Sen var hon under kurvan på spirometrin och vi måste börja med Pulmicort igen. OCH hon går inte upp i vikt och ligger nu under sista kurvan så nu måste vi berika hennes kost annars måste vi träffa dietisten igen. Suck. Och hon fick nya ögondroppar och ögonsalva och andra antihistamintabletter. Men positivt var att hon ska få påbörja allergivaccinering redan i höst. Hon ska vaccineras mot det som ger andningsbesvär och det är björk, gräs och katt. Men för att få börja måste hon ha hel hud och jag har ingen aning om hur vi ska klara det...

Det är sommar ute men jag har inte fått fram sommarkläderna ens. Har beställt kläder till barnen så jag väntar också på posten. Men grillen är igång och ikväll blir det klassisk flintastek. Ska nog köpa lite halloumi och paprika också. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0