Sjuk?!

Igår var det fullt upp som vanligt. Fick iväg V på Lego Legue-tävling strax efter sju och sen hade L innebandyträning klockan 9. Sigge tog sovmorgon till halv nio så det blev lite stressigt. Efter träningen hann vi köpa Fars Dag present till J och sen hem och mata Sigge och sen lunch på Ikea. Vidare till Lego Legue i Eskilstuna men det var sån hemsk ljudvolym och folk överallt så det gick inte med Sigge så vi hejade lite på Vs klass och åkte sen till Tumbo möbler. Stannade i Hallsta på hemvägen och sen äntligen hemma vid fem. Visst kände jag mig lite trött och frusen under dagen men det gjorde väl alla, tänkte jag. Var ju svinkallt. Halv sex på kvällen kollade jag tempen. 38,8. Och då kände jag att jag var sjuk.

Sov av och till hela natten och imorse tog J barnen till svärfar så jag sov hela förmiddagen. Sen la han Sigge hos mig och vi sov två timmar till. Men sen skulle J spela innebandy så jag tog lite Ipren och försökte hänga med i Sigges tempo. Nu har han somnat och jag är helt slut. L är hungrig för nån mat lyckades jag inte fixa, men J får ordna nåt när han kommer hem. Ska snart lägga mig för lär ju ta mig till jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0