Underbara barn

Idag var en perfekt dag. Vi glömde ställa väckarklockan och Sigge tog sovmorgon till tjugo över sju. Men vi hann precis och kom till underbara barnmässan precis när de öppnade. Hade köpt biljetter på ticnet så det var bara att gå in. Fick varsin goodie bag med väldigt bra grejjer. Finns bild på det mesta i påsen. Men jag bloggar med telefonen dag och jag fattar inte hur man lägger bilder mitt i ett inlägg. Iaf bilden under är det jag köpte.

Sen lunch på en tråkig hamburgerkedja och sen hem. Lekte ute ett par timmar och sen in och stekte pannkakor till barnen. Nu far Sigge omkring som en galning med en ballong och Lava och jag slappar lite. De andra spelar innebandy. Maken och jag får biff när Sigge har somnat. Så perfekt dag. Synd att den snart är över.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Har ingen aning om varför den nedre bilden är upp och ner! Och inlägget finns inte i arkivet så jag kan inte göra nåt åt det heller...

2011-10-16 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0