Yiiihaaa

Ni vet ju att motion inte är min starka sida. Visst har jag alltid hållit igång i vardagen men varje gång jag varit på organiserad motion som gympa eller pass av olika slag har jag bara känt mig obekväm och klumpig och fel. Och slutat gå dit. Efter Sigge ser jag ungefär likadan ut i kroppen som innan, jag väger samma men det som en gång var tuttar har nu ramlat ner en decimeter och lagt sig som en ring runt midjan. Det gör mig inte så himla mycket egentligen. Men jag tycker inte om att ha dålig kondition. Under våren har jag promenerat i princip dagligen men under sommaren latade jag till mig. Men nu ska ni få höra! Inte en enda gång har jag tagit bilen till jobbet utan jag cyklar! I regn och kyla och idag till och med storm. Sen har jag börjat dansa linedance igen, äntligen! Dansade igår och det är så fånigt roligt och jag längtar till nästa måndag.

L tog sina tre sprutor idag, mot björk, gräs och katt. Än är hon opåverkad men vi får väl se. Hoppas, hoppas det går! Och imorgon ska jag vara på min nya arbetsplats hela dagen. Blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0