Över

Man bakar och pysslar och städar och handlar i minst en månad, sen kommer en dag, eller egentligen några timmar av en dag, med firande och sen är det över. I år har jag semester alla mellandagar och det är jag mycket glad för. Julaftonen var bra som vanligt men tyvärr var Sigge inte på jättebra humör. Han spydde ner hela sängen när vi kom hem. Även L var lite dålig i magen på julaftonskvällen.

Juldagen tycker jag om. Av pappa fick jag en morgonrock som han hade sytt och av bror fick jag en fulladdad läsplatta så det blev mina bästisar i år. Jag läste hela Bubble i min morgonrock och har nu påbörjat Fallet Sigrid. Igår middag hos mor och far och igår kväll ny kaskadkräkning från Sigge. I natt blev maken dålig så nu väntar vi bara på nästa.

Skulle vilja handla så mycket på Desigual-rean men kontot är rätt länsat redan. Dessutom behöver barnen kläder så det får jag prioritera. Skulle vilja åka till kista galleria om bara j blir frisk. Eller se Sune på bio men måste hitta nån som vaktar lillfis. Ikväll ska de stora och jag äta chips och titta på tv och sen ska storebror hämtas från Gryta, om jag hittar dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0