Förälskad

Det var ännu mer underbart än jag tänkt mig, två timmar i vackraste naturen. Och solen sken hela tiden! Jag fick den snällaste hästen någonsin, Glanni, en stor fin skäck. Vi skrittade, travade, töltade och galopperade. Tölt var bäst. Jag hade kunnat tölta i flera mil. Nu är jag förälskad i dessa hästar och har anmält mig till ridskolan i höst. Varför väntade jag så här länge? Det konstigaste var att det inte alls kändes som 15 år sen sist. Från första stegen kände jag mig helt trygg och det kändes vant.

Nu hänger vi i soffan framför Disney Junior. Idag fick Sigge och jag sällskap av storasyster och hennes kompis som sovit över. Senare är det dags för Ls sprutor och sen kanske vi åker till Landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0