Första vårdagarna



Underbara vårdagar! Idag har vi varit ute så mycket vi orkat. Snön har nästan helt smält i lekparken men mycket vatten och liksom mjuk mark. Sigge badar i vattenpölarna och de andra spelar bandy och fotboll. Jag pratar mest med grannarna och maken stannar helst inne och tittar på skidskytte.



Klarade veckan ialla fall. Gick rätt fort eftersom jag knappt var på mottagningen. Men när jag var där blev det väldigt stressigt att hinna med alla mina patienter som vanligt och i fredags blev det helt galet och fick äta en kexchoklad till lunch framåt eftermiddagen. Men det tog jag igen med en Toast Bellman på kvällen :-). Trevlig vana det här med after work. I övrigt är jag inte särskilt social just nu.

Igår tittade vi på bilar. Vi får svårt att få plats i min lilla miljöbil och Rostopeln börjar bli väl till åren. Vi hade nästan bestämt oss för en sort när vi sprang in på en helt annan. Funderade på kvällen och hade nog bestämt att det antagligen ska bli en sån och vi skulle provköra den idag. Mamma och pappa kom och lekte med barnen och vi smet iväg. Då var det stängt?! När har de tänkt att man ska köpa bil? Om det är stängt på helgen? Jättesnopet. Så bara att åka hem. Ford Galaxy var det vi skulle prova, vi har för stor familj för den vi ville ha, S-max. Eller var det C-max? Måste ha en med 7 säten där man kan sitta även vuxna och det blev inte så många sorter kvar att välja på när vi kommit fram till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0