Vab igen.

 
Tur att Vovve också är sjuk så Sigge slipper vara ensam med sin feber och rossliga andning. Läste på Vi föräldrar att ett barn över två år har ca fyra infektioner per år. Ja, det skulle ju vara himmelriket. Är ju hemma någon dag nästan varje vecka så här långt. J kan inte vabba eftersom han pluggar men han skolkar ibland när jag måste jobba och ibland kan mamma eller pappa vakta någon dag. Ska jobba några timmar ikväll eftersom vi har grupper och sen får vi se imorgon vem som kan vara hemma.
 
I måndags stod hoppning på schemat. Tor var frisk från sin knäskada och det var så roligt! Han tyckte så mycket om att hoppa och det smittade av sig på mig. Jag hade nog aldrig tänkt att man hoppar med islandshästar men det gick hur bra som helst. Men vad sugen jag är på att rida mer. Jag vill ha en egen häst! Sen hur det skulle gå i praktiken vet jag inte. Pengarna skulle nog räcka, det går ju att prioritera, men hur får man tiden med tre barn? Det enda sättet är att de också börjar rida. Ja, så får det bli!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0