Buzzador: Oral B Pro-expert

 
Nu har vi provat Pro-expert tandkräm från Oral B. Jag är Buzzador och får prova saker som jag sedan utvärderar. Det är faktiskt roligt för jag förbinder mig inte till att skriva bra saker om saker som är dåliga :-). Hör av er till mig om ni också vill bli buzzadorer! Iaf, Pro-expert tandkrämen kan användas till både vanlig och elektrisk tandborse. Den fungerar på massa områden, ni har säkert sett reklamen. Jag tycker det är svårt att utvärdera tandkräm efter områdena den ska verka inom. Jag har inga problem med ilningar eller tandkött så jag vet inte om den här är bättre än andra där. Den ska ge vitare tänder, det har varken jag eller maken märkt. Smaken är OK men den påminner lite om Zendium. Inte lika stakt dock. Plus för att den inte löddrar så mycket.
 
Jag kommer nog fortsätta använda Pro-expert. Sen får min tandläkare utvärdera m den är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0