Sex veckor har gått...

...och lite smalare blev jag allt även om jag inte riktigt kom ända fram. Jag skulle ju banta för första gången i mitt liv så jag har räknat kalorier i sex veckor nu. Och jag gick från nästan 62 kg ner till 58,8. Målet var 58. Jag vet inte ens varför jag inte kom ända ner, jag har inte fuskat. Men nära nog tycker jag. Och inte var det särskilt svårt eller krävande heller, jag har ätit som vanligt men skippat kaffebröd och ost. Nu tänker jag inte räkna mer men jag fortsätter nog att promenera till och från jobbet, har på köpet fått ett nytt beroende... En snabb promenad med en bra radiodokumentär i öronen har gjort att jag gått många omvägar till jobbet.
 
I måndags kom Erpur och jag riktigt bra överrens och jag tror jag fortsätter med honom ett par gånger till. Jag skulle SÅ gärna vilja kunna rida någon gång till i veckan men det är omöjligt. Tänk vad mycket kaffebröd och ost jag hade kunnat äta om jag hade kunnat rida oftare...
 
 

Kommentarer
Postat av: Klang

Jag pratade med islänningen på jobbet, det visar sig att Erpur (inte kusen) är Islands Markoolio..

2013-02-14 @ 19:51:58
Postat av: Emma

Ok, kan förklara en del av cirkuskonsterna...

2013-02-16 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0