Mitt i semestern

En vecka har gått av min hett efterlängtade semester och än så länge känns det som jag använder den väl. Vi började med att byta ut Cinderella (vår Ford Galaxy) mot en mindre bil. Sen åkte vi till Öland och ja, min storebror följde med. Stannade i några dagar för lite bad och lek och mat... Hem och tvättade och fixade lite, plockade blåbär och handlade. Igår var vi på Skara sommarland och hade jätteroligt! Idag blev det Södra Björnön med Lisa och hennes familj. Fullt ös. Sigge somnar som en klubbad säl klockan sju på kvällarna och vaknar framåt halv åtta nästa morgon. Tyvärr har han slutat sova middag men han börjar nog igen när dagis börjar.
 
Vilken otrolig tur jag har med vädret! Inte en enda regndag hittills och så här solbränd var det länge sen jag var. Lite trist att maken måste jobba, tycker faktiskt lite synd om honom. Men nu slipper han låna av CSN och det är värt mycket. Resten av semestern planerar jag kortare utflykter med barnen, kanske en dagskryssning och några dagar på Landet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0